S*KTİR ET AŞKI- TARRYN FISHER || KİTAP YORUMU & ALINTILAR & ŞARKI ÖNERİSİ

6/11/2016 , BY Mosepati -




Kitap: S*ktir Et Aşkı
Orijinal Adı: F*ck Love
Yazar: Tarryn Fisher
Yayınevi: Aspendos Yayınları
Çeviri: Merve Altıparmak
Yayın Tarihi: 2016
Sayfa Sayısı: 336

Tür: Young Adult, NA, Adult, Romance




 

Aşkların en güzel yaşanmaması gereken aşktır.


" Hayatın basit olmadığını biliyordum çünkü ben de basitten fazlası olduğumu ve normal pek bir yanımın olmadığını öğreniyordum. Bir adama aşık olmak zaten başlı başına bir şeydi ama bir rüya yüzünden en yakın arkadaşınızın sevgilisine aşık olmak..."

Helena Conway aşık olmuştu. İsteksizce, farkına varmadan. Ancak haklı sebepleri vardı. Kit Isley onda olmayan her şeye sahip. Ve Helena'nın en yakın arkadaşının sevgilisi olmasaydı, her şey çok güzel olabilirdi belki. Helna kalbini susturmalı, doğru olanı yapmalı ve başkalarını da düşünmelidir. ta ki bunu yapmayana dek.

 

 "Şu an hissettiğin duyguyu biliyor musun? Şaşkınlık, korku, o büyülenmişlik?"
Başımı evet anlamında salladım. " İşte benim her gün hissettiğim şey o. Çünkü seni sevdiğim gibi kimseyi sevmedim. "


Her seferinde daha çok şaşırıyorum. 4 kadın. Hisleri nasıl benim hislerim olur, kelimeleri nasıl beni anlatır? Fisher kimine hiçbir şey ifade etmeyebilir, türünü sevmez ya da belki sürükleyici bulmaz. Ancak ben Fisher'ın okuduğum iki kitap arasındaki sürede yeni kitap haberi için dört dönüyorum. Ne anlattı diyorum, nasıl bir acımasızlıkla; kendimden nasıl bir şey bulurum diyorum, iki ortak ruha sahip olduğumuzu düşündüğüm Fisher'ın kitabında bizden nasıl ipuçları bıraktığını merak ediyorum. .
İlk bölümün adı #neoluyor. Bir konuşma anında başka bir ortamda buluyorsanız kendinizi ve konuştuğunuz adam şimdi daha yaşlı görünüyor, size inanamayacağınız şeyler söylüyorsa aynı öyle dersiniz: #neoluyor? .

Bu kitap Fisher'ın şimdiye kadar yazdığı en olumlu kitap. Bulutlar dağılmış, sıcacık güneş yüzünü göstermiş. Karamsarlık, yalnızlık ve melankoli yerini aşktan yerinde duramayan, gözleri kör olmuş bir kıza bırakmış. Romantik- komedi havası seziliyor. 'Pembe panjurlu evler beklemeyin' diyordum ya, bu kitapta o beklenebilir. .

Ben karakterleri okumaktan çok keyif aldım, aksi de beklenemezdi. Akışa yönelik tahminlerim gerçekleşmedi. Bazı bazı yerlerde kendini tekrar eden kısımlar okudum ama her zaman diyorum sevdiğim bir kitap okuyorsam bu gibi noktalara takılmam. Akıcı bir kitap. Herkesin Fisher okumasını tavsiye ederim. Yazara da bu kadar ince kitap bize yetmiyor diyelim.


Puan:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder