PEGASUS İLKBAHAR- YAZ KATALOGU

4/22/2016 , BY Mosepati -

Pegasus Yayınları ilkbahar- yaz kataloğunu yayınladı. Aralarından bir ikisini bekliyorum diye düşünüp katalogu açtığımda, niyetlendiğimden daha çok kitap gözüme çarptı. Eskiden çıkmış alamadığım kitapları da gördüm, yenilerden kapağıyla dikkatimi çeken de. Bütün kitaplarına sahip olup tüm kitaplarını ardı ardına okumak istediğim favori yazarlarımı es geçemezdim. Genelde çocuk kitaplarını kitaplığımdan uzak tutmam, ilgimi çeken kitapları alıp okurum. En aşağıda birkaç çocuk kitabı var zaten. Baktım bayağı bayağı kitap var, tüm fotoğrafları alıp bir liste oluşturmak istedim. Bunu bir liste gibi de düşünüyorum; beklediklerim ve dikkatimi çeken. Sizin de aralarından beklediğiniz ve istediğiniz kitaplar çıkabilir.
Fazla uzun oldu ama yeni kitaplar görmenin mutluluğuyla sıkılmayacağınızı düşünüyorum.











































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder